Aanmelden Nieuwsbrief

NL53 INGB 0008257549

© 2019-2020 Dutch Yuneec Drone Association

Wie zijn wij

DYDA is een nog jonge vereniging welke is opgericht in April 2019 en officieel staat ingeschreven. Wij zijn de eerste officiële Drone-vereniging binnen Nederland en zelfs binnen Europa. Onze leden bestaan uit zowel zeer fanatieke Yuneec vliegers als uit wat meer gematigde vliegers die allen met veel passie hun kennis en ervaringen delen en gezamenlijk zorgdragen voor gezellige bijeenkomsten. Diverse leden dragen een extra steentje bij aan de groei en ontwikkeling van de vereniging middels hun creatieve input en handigheid. Daarnaast zijn we ook altijd op zoek naar leuke vliegplekken waar we een vliegdag kunnen organiseren en mooie video- en fotoshoots kunnen maken met onze drones. Wij zijn een vereniging wat inhoudt dat de leden zich ‘verenigd’ hebben om ook gezamenlijk zorg dragen voor het functioneren van de club. Daarom vragen we van iedereen, buiten de jaarlijkse contributie, ook enige inzet tijdens de vliegdagen en vliegweekenden die we organiseren, vele handen maken namelijk licht werk.

Het Bestuur

Penningmeester